خلاقیت و گرافیک

گرافیک (ارتباط تصویری) در ایجاد هویت بصری سازمانی و اثر گذار بودن برنامه های ارتباطات و تبلیغات بر روی مخاطب اهمیت فوق العاده ای دارد.
تیمی باتجربه از طراحان گرافیک ورزیده با ایده های بکر و توانمندی های هنری و فنی نقش موثری را در تثبیت هویت بصری به عهده دارند.

  • طراحی نشانه(لوگو)
  • طراحی هویت بصری برند و سازمان
  • طراحی و خلق کانسپت
  • طراحی مجموعه اوراق اداری
  • طراحی پوستر، کاتالوگ و بروشور
  • طراحی خلاقانه آگهی تبلیغاتی و مطبوعاتی
  • طراحی گرافیکی- بصری بسته بندی و لیبل
  • طراحی پوسترهای نمایشگاهی و فروشگاهی
  • طراحی اوراق بهادار و گواهینامه
  • صفحه آرایی و فرم بندی مجلات، نشریات و طراحی جلد کتاب
  • طراحی کارت های دعوت و تبریک و سایر کارت ها
  • طراحی کاراکتر
  • طراحی گرافیکی صفحات وب سایت
  • طراحی و آماده سازی گزارشات سازمانی، رزومه و بولتن به صورت چاپی و مولتی مدیا
  • طراحی تقویم ، سررسید و دفاتر یادداشت
  • طراحی اقلام تبلیغاتی و بازاریابی خاص

قلب یک برنامه ارتباطی و تبلیغاتی، ایده های نو و خلاقانه است و این ایده ها طی یک فرآیند خلاقانهو با استفاده از تکنیک های خلاقیت در اتاق فکر و ایده توسعه پیدا می کنند تا بر اساس خلاقیت استراتژیک، اهداف ارتباطی را تفسیر و به پیام های جذاب و اثربخش تبدیل کنند.
در یک تیم خلاقیت، علاوه بر روانشناسان و جامعه شناسان، اعضای کلیدی متعددی از جمله مدیر خلاقیت، هنرمندان، نویسندگان، کارشناسان تبلیغات و بازار یابی حضوردارند.

  • ایده های اصلی ارتباطی
  • خلق مفهوم ارتباطی
  • خلق پیام ارتباطی اثر بخش
  • کپی رایتینگ
  • انتخاب شعار
  • سناریو نویسی
  • طرح کمپین
  • تعریف کاراکتر
  • خلق جینگل
  • خلق نام برند

خلاقیت در پیام و شکل ارائه آن، متناسب با ادراک مخاطب، باعث جلب توجه و پذیرش می شود.